افتخاری دیگر برای تیم letsdoit ایران

[vc_row rt_row_background_width=”fullwidth” rt_row_content_width=”default” rt_row_style=”default-style” rt_row_height=”” rt_column_gaps=”” rt_row_shadows=”” rt_row_borders=”” rt_bg_effect=”classic” rt_bg_image_repeat=”repeat” rt_bg_size=”cover” rt_bg_position=”right top” rt_bg_attachment=”scroll” rt_bg_layer=”” rt_bg_video_format=”self-hosted”][vc_column rt_bg_effect=”classic” rt_bg_image_repeat=”repeat” rt_bg_size=”auto auto” rt_bg_position=”right top” rt_bg_attachment=”scroll”][vc_column_text]

“افتخاری دیگر برای تیم letsdoit ایران” – رتبه اول در بین 160 کشور

برنامه روز جهانی پاکسازی زمین که در تاریخ های ۲۸ و ۲۹ شهریور امسال در خیابان ولیعصر تهران برگزار شد، در خاطرتان هست؟!

خانه نجات ایران به عنوان نماینده و سازمان هماهنگ کننده این رویداد بزرگ محیط زیستی در ایران با همراهی نمایندگان استانی و شهرستانی و داوطلبین فعال و دلسوز خود این برنامه جهانی را در ۲۲ استان و شهر و در ۵۰ نقطه از کشورمان برای هفتمین سال پیاپی برگزار نمود.

به دلیل شیوع کرونا این برنامه جهانی شکل خاصی به خود گرفته بود و هدف و تمرکز کمپین بر روی پاکسازی فیلتر سیگارها و پاکسازی دیجیتال قرار گرفت.
در کنار شما همراهان به آموزش و انتشار اهمیت این امر پرداختیم تا مسئله فیلترسیگار و اثرات مخرب آن بیشتر شناخته شود.

برای تیم lets do it ایران افتخار بزرگی بود که با وجود این شرایط دوستداران محیط زیستی کل کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی به ما پیوستند و توانستیم در شهر تهران در طی یک ساعت فعالیت نمادین مان در سر تا سر خیابان ولیعصر حدود ۱۰۰۰۰۰ فیلتر سیگار را جمع آوری کنیم و همت و عظمت این تلاش همگانی را به تصویر بکشیم .

از همان روزهای ابتدایی بعد از انجام برنامه تاکنون شاهد تاثیرات مثبت فرهنگی این برنامه و ارتقا سطح دانش و آگاهی اقشار مختلف جامعه در کل کشور بوده ایم و برای این امر ارزشمند بر خود میبالیم.

و حال افتخار نفیس دیگری برای شما همراهان این کمپین جهانی صورت گرفته و تیم letsdoit ایران از سوی بزرگترین بنیاد داوطلبانه محیط زیستی جهان به عنوان”بهترین برگزار کننده پویش جمع آوری ته سیگار در جهان” انتخاب گردیده است.
ضمنا به کشورهای آلمان و اندونزی نیز عنوان “بهترین همکاری بین المللی در شبکه letsdoit” اعطا شد.


کسب این افتخار را به همه همراهان، لیدر ها و اعضای تیم های استانی، گروههای داوطلب، ستاد توانمند سازی سمن های شهر تهران، شورای اسلامی شهر تهران، سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران و تمامی کسانی که ما را در راه رسیدن به ایرانی پاک و زیست بومی عاری از آلودگی یاری می نمایند شاد باش می گوییم.

سپاس از همراهی شما و به امید اینکه داوطلبین و گروههای بیشتری در این مسیر به ما بپیوندند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *